2017. november 4., szombat

John Smith kapitány

Végre egy kis ínyenc fogás. Közeli használt játékosnál leltem rá. Egy fiú a múltból, amikor még meg sem születtem.
A mi fiúcskánk korának megfelelően volt öltözve, de nem a saját öltözékében. A netten csak ez az egyetlen hosszú hajas kent baba van ebből az időből.

1968.

De pontosítunk. Éreztem hogy ez nem lehet ugyan az, mert a rocker kent szélesebb állú, mint az enyém. Végül Barbidou felhívta a figyelmemet másra. Hogy ez nem az, bár erősen hasonlít. És igaza volt. Az én babám nem rocker kent, hanem John Smith kapitány a Pocahontasból. Nem tudom miért eszembe se jutott mesék közt keresni a figurát. Még az is meglep hogy ilyen régi a mese maga, hogy már ekkor babák készültek a mese után. Hát nem voltam egy hercegnős kislány.


No ez az enyém.


Izmos pacsi de a ruhája szakadt.






A cipője egész jó példány és meg áll vele a lábán.


 Karjai előre és oldalra is hajlik. (haja összegumizva egy fokkal jobb)



Térde szintén hajlik de csak ennyire ahogy a képen látszik. 


Ruháját csip-csup megvarrtam.


Így már elmehetett randizni. De azért szerzünk neki jobbat. 



3 megjegyzés:

Barbidou írta...

Tényleg hasonlít a rocker Kenre, de igazából a képek alapján szerintem ő John Smith a Pocahontasból.

Unknown írta...

Hehe! Most hogy szóltál, rákerestem és megnéztem. Igazad van. Ez volt a zavaró nekem hogy az enyémnek hegyes álla van mint a rocker kentnek. Eszembe se jutott hogy mesehőst keressek. És erdekes hogy mindkettöt a mattel gyartotta ugyan abba az idöben. No kijavitjuk a tévedést. Kösz hogy szóltál.

L. írta...

Nem ilyen régi a rajzfilm :) A Pocahontas Disney filmet 1995-ben mutatták be, így a babád mindenképpen maximum ennyi idős.

A testbe nyomott dátum a babáknál mindig azt jelöli, hogy magát azt a testformát (fejnél a fejformát) mikor készítették, öntötték először (ha megnézed, hogy a fejébe - általában tarkónál - van-e nyomva dátum, az jó eséllyel más dátum lesz). John Smith ezek szerint egy 1968-as Ken testét kapta meg. Kíváncsi vagyok, hogy a feje egyedi-e, vagy ahhoz is másik öntőformát használtak újra :)