2017. május 27., szombat

Álmos rémségek

A cím kicsit megtévesztő, csak az MH babák pizsiparti sorozatáról van szó. Voltaképpen az első monster Cleó is a pizsi sorozatból van. De most hozzájutottam kettő vadi új példányhoz. Elvileg nem volt rá szükségem, mert Frankie az megvan. Igaz ott tiszta szürkébe. Ám Drakulaura nincs még a gyűjteményembe. Ezt a csajszit nem is kedvelem annyira babába. Egyetlen egy oka volt hogy még is hazajött velem. Az ára. Emberi figyelmetlenségből kifolyólag a 4 számjegyű ár 3-ra redukálódott. A két baba együtt sem tett ki 4 számjegyűt. Napokig szemeztem velük, féltem, hogy végül a pénztárba szól valaki, hogy ez el van árazva ezért leszedik a polcokról, de nem. Így bitang gyorsan kosárba vágtam őket és hazajöttek.




Drakulaura már így is ágyba feküdt olyan álmos volt. Frankienak, meg kezébe került a Perry Hopper könyv, így ő mondta az esti "mesét".




 Drakulaura viszont nyugtalanul aludt. És nem is a mese olvasás miatt, hanem érezte, hogy figyelik. Felhajtotta szemtakaróját és mit lát? Belebámult egy teleobjektívbe, ami épp őt fotózta.
- Nem lehet ezt abba hagyni? Így nem lehet aludni!


- Franki! Te mért nem zavarod el innen a fotós? Milyen dolog ez, hogy álmába fotóznak valakit?
- Nyugi Draki. Sajnos ez nem megakadályozható ha újonnan jöttél ide. Szemrevételezni akarnak. Gyere menjünk pózolni aztán már vége lesz.


- Ó pózolni szeretek én is!


- Engedjük le a hajunkat.

 - Jaj ne! Ezt a frizurát a fodrász vágta és merevítette ezt nem lehet leengedni csak így borzasan.



Hát Drakulaurának tényleg rondán van vágva, vagyis frizurájához van vágva a haja ezért nem igazán látványos leengedett hajjal.

1 megjegyzés:

Bambuc írta...

Nagyon vicces ezzel a hajjal, Draculaura! De jó, hogy dobozos babát tudtál venni. Én is elmennék már játékboltba, hogy valami finom műanyag illatú új babát vegyek:-)))))))))))))